شهرداری رشت
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
گذشت در رانندگی اولین قدم در نظم دادن به ترافیک است ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞رعایت حق تقدم عبور برابراست با احترام به حقوق دیگران ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ با استفاده صحیح از وسایل حمل ونقل عمومی به بهبود ترافیک وپاکیزگی هوا کمک کنیم ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ رعایت قوانین ومقررات راهنمایی ورانندگی ،نشانگر شخصیت وفرهنگ اجتماعی ماست ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ تابلوهای راهنمایی ورانندگی پیام آوران نظم وقانون هستند ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ کاهش آلودگی هوای شهرمان همکاری یکایک مارامی طلبد ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ رعایت حق تقدم عبور نشان دهنده احترام به قانون وبیانگر رشد اخلاقی واجتماعی رانندگان است
انفجار و آتش گرفتن منزل مسکونی در رشت یک مصدوم برجای گذاشت/ آتش نشانی رشت 1400/11/22
انفجار و آتش گرفتن منزل مسکونی در رشت یک مصدوم برجای گذاشت/ آتش نشانی رشت
 

125 رشت_انفجار و آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان سعدی رشت به ساعت 17:31 جمعه 22 بهمن 1400 به مرکز کنترل 125 آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

شهرام مومنی رییس سازمان آتش‌نشانی رشت از اعزام 27 آتش‌نشان بهمراه 8 دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه خبر داد.

وی با بیان اینکه بعللی نشت گاز موجبات انفجار و آتش سوزی در طبقه اول آپارتمان را فراهم کرد، ادامه داد: در این حادثه بانوی جوان با توجه به شدت شعله های آتش از طبقه اول آپارتمان به پیاده رو پرتاب شد.

این مسوول با تاکید بر مهار آتش و ایمن سازی محل حادثه توسط تیم اعزامی، افزود: شدت آسیب و سوختگی های ناشی از حادثه مصدوم را راهی بیمارستان کرد.

وی با تاکید بر اینکه پرتاب شیشه و پنجره ناشی از انفجار به میانه خیابان؛ موجبات آسیب جزیی دو خودروی سواری عبوری را فراهم کرد، افزود: خوشبختانه گزارشی مبنی بر آسیب سرنشینان خودرو دریافت نشد.

گفتنی است: در این حادثه دو قلاده گربه نجات یافتند و به مکان امن انتقال داده شدند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 7442
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal