شهرداری رشت
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
گذشت در رانندگی اولین قدم در نظم دادن به ترافیک است ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞رعایت حق تقدم عبور برابراست با احترام به حقوق دیگران ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ با استفاده صحیح از وسایل حمل ونقل عمومی به بهبود ترافیک وپاکیزگی هوا کمک کنیم ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ رعایت قوانین ومقررات راهنمایی ورانندگی ،نشانگر شخصیت وفرهنگ اجتماعی ماست ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ تابلوهای راهنمایی ورانندگی پیام آوران نظم وقانون هستند ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ کاهش آلودگی هوای شهرمان همکاری یکایک مارامی طلبد ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ رعایت حق تقدم عبور نشان دهنده احترام به قانون وبیانگر رشد اخلاقی واجتماعی رانندگان است
فراخوان آتش‌نشانان شهر باران/ آتش نشانی رشت 1400/10/01
فراخوان آتش‌نشانان شهر باران/ آتش نشانی رشت

 

125 رشت_ به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، رییس سازمان آتش‌نشانی رشت از رخداد 26 مورد حریق حادثه و خدمات ایمنی در رشت خبر داد.

وی با اشاره به 20 مورد حادثه آتش سوزی علفزار و جنگل در سطح شهر رشت و حومه؛ گفت: شدت آتش سوزی در جنگل لاکان که حوالی ساعت 1400 روز 29  آذر 1400  آغاز شد با تلاش بیش از 32 آتش نشان و اعزام 5 خودروی اطفایی و آبرسان در زمانی بالغ بر 5 ساعت و45 دقیقه مهار شد.

مومنی به یک مورد سقوط داربست مربوط به ساختمان در حال احداث اشاره کرد و ادامه داد: سقف یکباب منزل مسکونی و قسمت هایی از دو دستگاه خودروی سواری پارک شده در محل دچار آسیب شد.

تخریب قسمت های از حلب آپارتمان دو طبقه از دیگر حوادث بود که سریعا نسبت به ایمن سازی تا رسیدن تعمیرکار مربوطه اقدام گردید.

گفتنی است: دیگر خدمات؛ مربوط به گیر کردن در آسانسور و بازدید ایمنی بوده است که به حمدالله در این حوادث به کسی آسیب جانی نرسید.

 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 2411
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal