شهرداری رشت
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
گذشت در رانندگی اولین قدم در نظم دادن به ترافیک است ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞رعایت حق تقدم عبور برابراست با احترام به حقوق دیگران ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ با استفاده صحیح از وسایل حمل ونقل عمومی به بهبود ترافیک وپاکیزگی هوا کمک کنیم ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ رعایت قوانین ومقررات راهنمایی ورانندگی ،نشانگر شخصیت وفرهنگ اجتماعی ماست ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ تابلوهای راهنمایی ورانندگی پیام آوران نظم وقانون هستند ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ کاهش آلودگی هوای شهرمان همکاری یکایک مارامی طلبد ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ رعایت حق تقدم عبور نشان دهنده احترام به قانون وبیانگر رشد اخلاقی واجتماعی رانندگان است
آتش سوزی در آشپزخانه منزل مسکونی و خانه ای که بیمه آتش سوزی ندارد 1400/03/12
آتش سوزی در آشپزخانه منزل مسکونی و خانه ای که بیمه آتش سوزی ندارد

 

125 رشت_به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت- لحظاتی پیش و اعلام آتش گرفتن آشپزخانه منزل مسکونی در حمیدیان خیابان جمهوری رشت.

مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت از اعزام 5 آتش نشان بهمراه دو دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه خبر داد.

وی با بیان اینکه علت حادثه اتصال در سیستم سیم کشی از ناحیه برق مربوط به فندک اجاق گاز بوده، افزود: سریعا با توجه به مهار آتش از گسترش آن جلوگیری شد.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه با توجه به خسارات وارده منزل مسکونی فاقد بیمه آتش سوزی بوده است، افزود: در این حادثه به کسی آسیب جانی ندید.

همین گزارش حاکی است: طبق اطلاعات دریافتی از مالک؛ وی که به تازگی صاحب خانه شده بود؛ متاسفانه در یک اقدامی عجولانه نصب اجاق گاز را به فرد غیر متخصص سپرد که موجبات اتصال و نهایتا آتش سوزی فراهم شد.

 

 
تعداد بازدید: 1451
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal