شهرداری رشت
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
گذشت در رانندگی اولین قدم در نظم دادن به ترافیک است ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞رعایت حق تقدم عبور برابراست با احترام به حقوق دیگران ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ با استفاده صحیح از وسایل حمل ونقل عمومی به بهبود ترافیک وپاکیزگی هوا کمک کنیم ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ رعایت قوانین ومقررات راهنمایی ورانندگی ،نشانگر شخصیت وفرهنگ اجتماعی ماست ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ تابلوهای راهنمایی ورانندگی پیام آوران نظم وقانون هستند ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ کاهش آلودگی هوای شهرمان همکاری یکایک مارامی طلبد ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ رعایت حق تقدم عبور نشان دهنده احترام به قانون وبیانگر رشد اخلاقی واجتماعی رانندگان است
تلاش برای اطفای آتش سوزی در آج بیشه رشت 1400/02/28
تلاش برای اطفای آتش سوزی در آج بیشه رشت

 

125 رشت_ به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت-  آتش سوزی پشت بام یک خانه و دوباب مغازه در اج بیشه رشت به ساعت 19:52 امروز دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 به آتش نشانان اطلاع داده شد.

شهرام مومنی رییس سازمان آتش‌نشانی رشت از اعزام 43 آتش‌نشان بهمراه 17 دستگاه خودروی اطفایی، آبرسان و پشتیبان دستگاه تنفسی به محل حادثه خبر داد.

این مسوول به شدت شعله های آتش در سقف دو باب مغازه و یک باب منزل مسکونی خبر داد و گفت: علت حادثه اتصال در سیستم سیم کشی برق بوده است.

وی با اشاره به پشت بام های بهم چسبیده و بدون دیوار آتش بر گفت: یکی از عوامل گسترش سریع آتش سوزی ها همین نبود دیوار آتش بر است.

همین گزارش حاکی است: متأسفانه همچنان که در گزارشات قبلی عنوان می شود در این حادثه نیز سیل عظیم جمعیت مشاهده می شد که در کنار خطر ابتلا به بیماری کرونا؛ احتمال صدمات و آسیب جانی و نیز اخلال در کار آتش نشانان دور از ذهن نیست.

این حادثه آسیب و تلفات جانی نداشت.

لحظات خوب و بدون حادثه ای داشته باشید.

 

 
تعداد بازدید: 1858
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal