شهرداری رشت
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
گذشت در رانندگی اولین قدم در نظم دادن به ترافیک است ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞رعایت حق تقدم عبور برابراست با احترام به حقوق دیگران ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ با استفاده صحیح از وسایل حمل ونقل عمومی به بهبود ترافیک وپاکیزگی هوا کمک کنیم ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ رعایت قوانین ومقررات راهنمایی ورانندگی ،نشانگر شخصیت وفرهنگ اجتماعی ماست ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ تابلوهای راهنمایی ورانندگی پیام آوران نظم وقانون هستند ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ کاهش آلودگی هوای شهرمان همکاری یکایک مارامی طلبد ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ رعایت حق تقدم عبور نشان دهنده احترام به قانون وبیانگر رشد اخلاقی واجتماعی رانندگان است
نشست شهردار رشت با مدیران و کارشناسان روابط عمومی های شهرداری رشت 1399/02/31
نشست شهردار رشت با مدیران و کارشناسان روابط عمومی های شهرداری رشت
 
 

125رشت_ به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت- این نشست که پیش از ظهر امروز 30 اردیبهشت 99 و با حضور جمع حداکثری کارشناسان و مدیران روابط عمومی های شهرداری رشت بود در سالن جلسات شهرداری رشت با حضور حاج محمدی شهردار پرتلاش، قانع مدیر روابط عمومی شهرداری رشت، حسنی رییس حوزه شهردار و شورای اسلامی برگزارشد.

در ابتدا علیرضا قانع مدیر روابط عمومی شهرداری رشت با بیان اینکه روابط عمومی قلب تپنده هر سازمان بوده و پل ارتباطی بین هر سازمان و مردم است افزود: کار، کار بسیار دشواری است؛ بعضا بسیاری از فعالیت هایی که در این حوزه انجام می پذیرد شاید هیچ گاه دیده نشود و این واقعیتی است که بواسطه وسعت کار روابط عمومی ها و مسئولیت های محوله می باشد.

وی ضمن تاکید بر اینکه لاجرم جهت برقراری یک همگرایی منسجم در میان روابط عمومی ها جلسات متعدد با دستورالعمل های واحد تهیه و تنظیم شد تا بواقع همچون یک مجموعه هماهنگ در شهرداری رشت؛ انعکاس فعالیت ها انجام پذیرد، گفت: روابط عمومی پویا بی شک می بایست برنامه های بدیع، نو و خلاق را در قالب نوعی ابتکار به سوی چشم اندازی مدون و مشخص هدایت کند تا عملکرد مجموعه بطور شفاف به حضور شهر و شهروند رسانیده شود.

 حاج محمدی شهردار پر تلاش شهر باران در ابتدا ضمن خیر مقدم و تبریک روز سترگ روابط عمومی، شهرداری را بواسطه عملکردهای روزانه و جهادیش که می بایست عملکرد آن به همت روابط عمومی ها بیشتر از این منتشر شود بسیار مظلوم دانست و گفت: روابط عمومی بعنوان چشم شهر و شهرداری، گوش شنوای مردم و بار دیگر زبان گویای شهر و شهرداری است که این حلقه اصلی این حلقه گمشده اصلی؛ حلقه روابط عمومی های پویاست.

دوست دارم برای این شهر و مردمش کار کنم سخن_شهردار

شهردار رشت با تاکید بر اینکه شاید روزی تنها دفتر خاطراتم ارثیه من از این زندگی باشد و هر فرد بنا به عشق و علاقه اش به دنبال مقصود و هدف خود است، ادامه داد: دوست دارم برای این شهر و مردمش کار کنم تا زمانی که از لحاظ فیزیکی توان داشته باشم و این همان عشق و بخش اعظم هدف من است که در سایه همان شفاف سازی های حوزه روابط عمومی، انعکاس دقیق اخبار، پروژه ها و جلساتی که بازتابش در سایه همت و تلاش اعضای روابط عمومی ها که همچون نفس شهرداری انعکاس رویدادها را عهده دار هستند روشن گر و مفید خواهد شد.

همین گزارش حاکی است: در این گفتگو و نشست تنی چند به نمایندگی از روابط عمومی های سازمان ها و مناطق ایراد سخن داشتند و در پایان ضمن تقدیم لوح سپاس و شاخه های گل از اعضای روابط عمومی ها تقدیر و قدردانی شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
تعداد بازدید: 911
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal